Een Goede Raad

Dear … year old,

Via Hailey’s blog ontdekte ik deze geweldige video vol met levensadviezen. Dit soort video’s raakt alijd iets in mij, ik word er niet echt emotioneel van, maar… nouja, ik voel gewoon iets binnen in me. Misschien weet je wel wat ik bedoel.

Dit is mijn levensadvies:

Luister naar je hart. Mensen verspillen veel te veel van hun kostbare tijd op deze wereld met het logisch beredeneren van dingen en vergeten hoe goed hun hart kan beslissen, weet wat je wil voordat jij weet wat je wil.
Luister
altijd naar je hart.

Regards,
An 18-year-old.

Geef een reactie

