Plannen

Ik ben weer terug van vakantie!

Ik ben anderhalve week in Zeeland geweest samen met mijn ouders en broertje. We hebben op drie dagen na alleen maar mooi weer gehad dus lekker gezwommen in de zee en veel rommelmarkten bezocht.

En nu ben ik weer terug. En eigenlijk ben ik best blij. Ik ben op het moment emotioneel gezien best wat aan het veranderen en dan is het niet altijd even fijn om in een klein huis (van familie) te zitten met de kermis 100 meter verderop, geen achtertuin en een kamer die je deelt met je broertje. Ik ben dus best wel blij om weer gewoon op mijn eigen kamer te zijn (ook al is het een puinhoop hier), met mijn eigen bed (zonder doorgezakt matras), mijn lekkere luie stoel en een lading laminaat dat ik later deze vakantie op de vloer wil gaan leggen.

Maar voor we aan dat laminaat toekomen, moet ik eerst nogal wat opruimen. Aangezien alle kasten verplaatst moeten worden tijdens het leggen, heb ik me voorgenomen om ze grondig uit te mesten. Ik ben altijd goed met opruimen bij anderen, maar voor mezelf vind ik het behoorlijk lastig om dingen weg te doen. Ik ben altijd bang dat ik het op een later moment nodig ga hebben, of dat ik er misschien later nog eens naar wil kijken. Maar op die manier bewaar je dus ontzettend veel, en ieder ding dat je bezit is weer een last die ergens aan je hangt. Tenminste, zo zie ik het. (Zoals ik al zei, de praktijk is een ander verhaal.)
Grote opruiming dus! En heeeeel veel weg doen….. :S Misschien dat ik daar wel verslag van kan doen, ik ben wel benieuwd wat er allemaal naar boven gaat komen! En ik hoop stiekem natuurlijk dat ik een kast weg kan doen, of dat die gewoon half leeg wordt. Dat lijkt me heerlijk.

Maar voor ik dáár aan kan gaan beginnen, ga ik eerst mijn vriendin Jacky helpen met het schilderen van haar nieuwe huis, in haar nieuwe studentenstad!! Zo kan ik als nog-niet-studerende-persoon tócht een beetje meeproeven van alle spanning en opwinding die komt kijken bij een nieuwe studie, een nieuwe stad en een nieuw huis.

Daarnaast heb ik het oprechte voornemen om weer meer te gaan bloggen. Ik hoop dat dat gaat lukken…

Neeeeeeeeeee Raevyn. Niet doen. Geen puntje puntje puntje. Niks geen Ik hoop dat.

Ik denk dat het gaat lukken en ik ga er mijn best voor doen.

Beter.

Hoe is jullie vakantie tot nu toe? Zijn jullie al weg geweest, of gaan jullie helemaal niet weg? Zijn jullie ook aan het verhuizen naar een nieuwe stad en een nieuwe studie? En zo ja, wat ga je studeren?

Liefs,
Raevyn

Geef een reactie

